תרגול מוח ימין

 

אוסף תרגילי דמיון מודרך קיבל את השראתו מתוך הקורס לפיתוח הפוטנציאל הקוונטי של מוח ימין (QSR) ומתוך תודעת העל.

אוסף זה מאפשר לנו להרחיב את סרגל התדרים של החושים הפנימיים שלנו, לחבור אל הילד/ה הפנימי/נשמה שלנו על מנת לקבל הדרכה ON LINE בנתיב חיינו וייעודנו, לפתח את יכולת הסנכרון והתזמון בחיינו ולשחק את משחק החיים ביתר קלות ובהרמוניה.

 

1.  תרגיל להרחבת החושים הפנימיים  9:38

תהליך זה מאפשר לנו לייצר נקודת פתיחה טובה יותר לחיבור עם מוח ימין ויכולותיו.

מטרתו להרחיב את סרגל התדרים של החושים הפנימיים שלנו: ראייה, שמיעה, מישוש, ריח וטעם.

כל חוש שלנו למד עם השנים להעביר לנו אינפורמציה בצורה מסוימת, יש לנו תבניות ברורות ומוכרות של למידה דרך החושים הפנימיים.

הכוונה לשנות ולהרחיב את תבניות הלמידה של החושים שלנו, של תפיסת המציאות, של תרגום האינפורמציה שאותם חושים פנימיים קולטים.

הרעיון של המדיטציה: הרחבה ושדרוג של יכולות הקליטה הקיימות.

 

2.  תרגיל להרחבת מוח ימין, הוצאת מים סוערים והכנסת אוויר ואש  7:21

תרגיל זה מאפשר לנו להתמיר את המים הסוערים בתוכנו – כל הרגשות הקשים והכואבים לאש ואוויר – ליצירה,  דיוק, בהירות, קלילות, בטחון ועצמאות.

 

3.  תרגיל דמיון בשיתוף כל החושים הפנימיים  6:32

תרגיל זה מאפשר לנו לאמן את החושים הפנימיים שלנו, להתכוון פנימה ולחוש בדקויות החישה של כל חוש וחוש פנימי שלנו. 

 

4.  מפגש עם הילד הפנימי – הנשמה  4:19

הילד הפנימי שלנו , הנשמה, היא זו שיש לה את כל הידע על התסריט שלנו, שכתבנו בטרם עטינו גוף פיסי, על הסיבות שנבעו לכתיבתו, על האתגרים שלקחנו לנו להתפתחות בתקופת חיים זו.

האנרגיה שלה קלילה, משחקת, הרמונית והיא מתבוננת בנו ולרוב צוחקת כשהיא רואה כיצד אנו מתייחסים לחיים ברצינות כל כך גדולה ובדרמה במקום לשחק אותם ולהבין את עולם הסיבות ועל ידיד כך להתפתח.

אותו ילד פנימי, נשמה, מחכה שנפנה אליו להבין הבנות ולהיזכר בתסריט ובנתיב שבחרנו לנו ואשר לשמו הגענו לכאן. (כלי זה נמסר על ידי "תודעת העל"/זאב אבירז)

בתרגיל תוכלו לפגוש את הילד/ילדה הפנימי/ת , לחוות את האנרגיה שלו/ה ולשאול אותו/תה שאלות הקשורות לנתיב שלכם, לבחירות שלכם, לסיבות לאירועים שונים בחייכם ולקבל ייעוץ לגבי כוונות, החלטות ומפגשים עם אנשים ואירועים.

 

5.  נשימות עין 3 ובלוטת אצטרובל  2:46

תרגיל לפיתוח והרחבת העין ה- 3 ובלוטת האצטרובל והמסלול ביניהן. 

בלוטת האצטרובל במימד הפיסי – בלוטת האצטרובל הינה בלוטה אנדוקרינית קטנה המצויה בגובה העיניים באמצע המוח מצידו האחורי בין שתי ההמיספרות.

היא מתווכת בין גירויים עצביים להפרשה הורמונאלית, מפקחת על ייצור הורמון שנקרא מלטונין – חשוב בתהליכי הזדקנות, אחראית על חוסנה של מערכת החיסון ועל גדילתם של הילדים.

גודלה כגודל זית.

מבחינה רוחנית תפקידה של בלוטה זו גדול לאין שיעור וככל שנפתח אותה כך היא תגדל ותוכל לחזור לתפקידה המקורי שהיה מאוד דומיננטי בעבר.

זהו האזור המקשר בין הלב והמוח. זהו המרכז מחשבתי-תודעתי שלנו.

זהו שער אנרגטי ואזור כניסה ויציאה פנימה והחוצה.

זהו אזור כניסה ויציאה חשוב על פני הפלנטה שלנו – השדה התודעתי המשותף שלנו.

כדי להשפיע על השדה שלנו עלינו לשתול מידע בתוך הבלוטה הזו. זהו מרכז השינוי.

אפשר לדמיין אותה כמו מערה קטנה, או כורסא קטנה, מערסלת ונוחה, שיש לה שער גדול עם יציאה וכניסה.

 

6.  בריאה בעזרת בלוטת האצטרובל  5:05

בתרגיל זה אנו מתכנתים את סלילי הדנ"א שלנו במידע חדש על פי בחירתנו כאשר בלוטת האצטרובל משמשת כתחנת מעבר לשתילת המידע.

אנחנו יכולים לתכנת את  סלילי הדנ"א שלנו בסרט אור חדש ואז לגלול אותו בדמיוננו ולהשתילו בתודעתנו בבלוטת האצטרובל ולומר כי הקובץ החדש מתחבר לכל מערכת הדנ"א שלנו. בכל רגע ניתן להוסיף, לשנות ולעצב.

שתילת המידע תגרום לקפיצה קוונטית מעבר לממדי הזמן. מעבר למציאות הדחוסה שלנו, הרואה הכול במרחבי זמן ומקום.

החדרת המידע החדש לבלוטת האצטרובל תגרום לשינוי הרטטים שלנו על כל הגופים שלנו, לתבנית תודעה חדשה, של שינוי מלא אור, שינוי לתוך אנרגיית אהבה לעצמנו ולבריאה, תחושה של שקט ותחושה פנימית של אחדות, תחושה שאנו שולטים ולא נשלטים, מניעים ולא מונעים.

ניתן לדמיין סרט של אור עליו אנו מקרינים את השינוי המתבקש: אם בפן הבריאותי ואם בפן הרגשי, נפשי, או מנטאלי. אנו מתבוננים בסרט של העצמי העתידי שלנו.

הוסיפו אור רב ובוהק, צבעים, קולות…. ראו ותכנתו את השינוי.

מה לתכנת?

איכויות כגון שמחה, אהבה, שיתוף, אחדות, אחווה, הוקרת תודה, בריאות, יצירה תודעתית.

לא לבקש בקשות המוגבלות בחומר. החומר מוגבל בתדרים שלו והוא סופי, הוא צמצום האור האין סופי.

ברגע שהפעלנו את בלוטת האצטרובל הרי שאנחנו המתכנתים , המשנים והבוראים של חיינו בכל רגע ורגע.

 

7.  תרגיל לשליפת אמונות מגבילות והחלפתם באמונה עצמית  6:18

תרגיל לשליפת כל מה שמגביל ועוצר את יכולת פיתוח החושים הפנימיים והחלפתו בפתיחות, אמונה ובטחון בחושים הפנימיים שלנו.

 

8.   תרגיל ללב  5:18

תרגיל לחיבור עם תדר האהבה הגבוהה, עם המים השקטים, היכולת להיות בשלווה ושלמות פנימית.

 

9 .  יצירת ה"מנדלה" שלי  5:27

מנדלות הן צורות גיאומטריות החוזרות על עצמן,מרהיבות בצבעיהן וצורותיהן. לכל מנדלה משמעות.

אין זה חשוב אם יודעים את משמעות המנדלה או לא, לפחות לצורך עבודה זו.

המנדלה היא שרטוט של הבריאה, המורכב ממימדים רבים ובנוי מצורות גיאומטריות שונות.

מנדלה הנה מראה המשקפת תחושות, מנגינות ורטטים.

כשמציירים צורות כמו מנדלות, לעומת צורות ספציפיות עובדים עם מוח ימין – כי זו לא צורה מוגדרת, ספציפית.

תרגיל זה מאפשר  להתבונן בתחושות שמנהלות אותי כעת, לקבל מסר ולהתמיר לשינוי. 


10.  תהליך חוויתי "מי אני?" 
9:58

תרגיל המאפשר לנו להתחבר אל המקור של עצמנו, הנמצא במרחב של חופש, עצמאות, אהבה, מקור העוצמה הפנימית שלנו.

 

11.  תהליך איזון יסודות  7:37

הבריאה שלנו בנויה מ- 4 יסודות: אדמה, מים, אוויר ואש. גם אנחנו בנויים ופועלים בשילוב 4 יסודות אלו.

אצל כל אחד מאתנו יסודות שונים דומיננטיים יותר וקל לנו להתנהל מתוכם.

איזון האלמנטים בחיינו יאפשר לנו לפעול מתוך שקט, הרמוניה, בהירות, חופש ועצמאות.

יסוד האש – עוסק ביצירה, רעיונות, מנהיגות, ביטחון, עצמאות. הוא מהיר ופזיז.

יסוד האוויר – עוסק בביטוי, חשיבה, אינטלקט, בהירות, מיקוד, סקרנות וחקירה.

יסוד המים – עוסק ברגש והבעתו. הוא יכול להיות סוער: דרמות, מניפולציות, קושי, כאב, עצב

 או שָקֶט: שלווה, רגיעה, אהבה גבוהה, חמלה.

יסוד האדמה – עוסק בהוצאה לפועל  של רעיונות ומחשבות, הוא מביא לידי ביטוי את התיאוריה בחומר. החושים הפיסיים שלנו  והגוף הפיסי שלנו הם הביטוי של יסוד זה. זהו יסוד איטי מאוד.

תרגיל זה מאפשר לנו  לאזן את פעילות היסודות בתוכנו על מנת שנוכל להתנהל בחיינו מתוך שקט, ביטחון, מיקוד, ידיעה פנימית ועצמאות.